martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Blogprobleem. Dag 471

2 reacties

UnknownIk loop tegen een probleempje aan met het schrijven van mijn blog. diverse gedachtes en emoties spelen hierin een rol. Een onderzoek.

Ik wil niet dat veel mensen mijn blog lezen. Dan ga ik dat als een druk ervaren omdat mensen verwachten dat ik schrijf.
Het idee dat mijn blog een hoop mensen moet bereiken daar kan ik niet achter staan. Ik ben teleurgesteld in de mensheid en ik vind het verspilde moeite om mijn blog ‘aan de man te brengen’.

Ik snap zelf niet hoe het werkt met al die links die mensen op hun blog plaatsen. ik heb alles geprobeert en niks werkte. Ik kan dat ook niet allemaal managen. Het kost me nu al een hoop moeite die blog ik ga er echt niet nog meer werk van maken.

Straks heb ik allemaal toeters en bellen op m’n blog en ik heb er geen controle over, als er iets verandert moet worden of iets werkt niet, daar moet ik niet aan denken dan zit ik met m’n handen in het haar.
Ik kan de mensen het beste teleurstellen, dan verwachten ze ook niks van me. Hoeveel mensen mijn blog lezen interessert me niet. Ik schrijf mijn blog voor mijn proces en om in een groups effort te zijn met mijn medereizigers naar Leven en that’s it.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik niet wil dat veel mensen mijn blog lezen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat mensen dan verwachten dat ik schrijf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verwachten dat ik dan druk ervaar om te schrijven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een tijd niet te schrijven in de verwachting dat er zich zo geen ‘trouwe lezers’ vormen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een tijd niet te schrijven om te voorkomen dat mensen zich aan mij binden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geen moeite te willen doen om veel mensen te bereiken omdat ik al teleurgesteld ben in de mensheid ‘dus waarom al die moeite doen’

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik teleurgesteld ben in mezelf en dit projecteer op de mensen.


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben teleurgesteld te zijn in mezelfIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn blog alleen te schrijven als deelnemer in de destenigroep om deel uit maken van dit groepsproject; de Reis naar Leven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn blog verder alleen te schrijven voor mezelf als onderdeel van mijn proces

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken: ik kan mensen maar het beste teleurstellen, dan verwachten ze ook niks

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik niet al die links op m’n blog moet plaatsen omdat ik a. niet voor mekaar krijg ze er op te zetten en b. als ze er op staan en er moet iets weer af of veranderd worden ik een probleem heb

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik al genoeg tijd kwijt ben aan de blog en er niet nog meer tijd in wil steken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben angst te voelen om mijn blog te plaatsen.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

2 thoughts on “Martijn’s Reis naar Leven. Blogprobleem. Dag 471

  1. Dank je Martijn, erg toepasselijk voor mij, heb hem hardop opgelezen.

    Like

Geef een reactie

