martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Mind consciousness system, zelfvergevingen. Dag

Een reactie plaatsen

 

imagesIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te ontkennen en te negeren dat ik in en als een mind consciousness system besta

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me in afgescheidenheid op te stellen in en als superioriteit t.o.v. andere mensen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik zo in en als bewustzijn besta

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben teleurgesteld te zijn in mezelf dat ik niet meer ben dan een ander, dat mijn superioriteitsgevoel bewijst dat ik net als een ander in en als een mind consciousness system besta

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me in en als mind consciousness system vijandig op te stellen tegenover het leven

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als mind consciousness system wreedheid de grootste kracht te laten zijn.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als mind consciousness system in feite een psychopaat te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de polariteit oppermachtige wreedheid tegenover hulpeloosheid/machteloosheid

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik machteloos en hulpeloos ben in en als mind consciousness system om hier verandering in te brengen

Ik stel me ten doel, mezelf als mind consciousness system te corrigeren totdat het op een lijn is met leven zodat ik zeg en doe wat in alle opzichten het beste is voor al het leven en niet langer alleen het voortbestaan van mij als zodanig dient

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als geschiktheid tegenover ongeschiktheid

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ongeschiktheid te laten spreken en handelen als mezelf om een ander te manipuleren, hetzij tot praten, tot het doen van meer moeite of tot het ontslaan van mij voor een bepaalde verantwoordelijkheid

 

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me in ongeschiktheidsmodus zie gaan, te stoppen. Ik adem diep in en op de uitademing onderzoek ik of ik zelf achter datgene kan komen waarvoor ik de ander moeite wilde laten doen; kijk ik of ik iets essentieels te zeggen/vragen heb in plaats van louter de ander aan het spreken te willen krijgen; en neem ik zelf de verantwoordelijkheid om aan te geven in welke mate ik aan iets deel wil nemen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me slachtoffer te voelen van/in mijn bestaan in en als mind consciousness system

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me er ingeluisd te voelen in mijn bestaan in en als mind consciousness system

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een gevoel van onrechtvaardigheid te ervaren in mijn bestaan in en als mind consciousness system

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de oppermachtige wreedheid en sluwheid en manipulatie van mij in en als mind consciousness system naar buiten te projecteren op het maatschappelijk systeem

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn om in en als mind consciousness system te bestaan temidden van de anderen in en als mind consciousness systems

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te trachten te ontsnappen aan het mind consciousness system zijn om na verloop van tijd dan verdriet te voelen dat ik niets ben opgeschoten

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik anderen beledig als ik hen in en als mind consciousness systems zie

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in contact met anderen volstrekt te negeren en te onderdrukken dat ik met mind consciousness systems te maken heb in/als mezelf en de anderen

 

Toch maakt dit het voor mij eenvoudiger, de omgang met mijn medemensen. En de relatie met mezelf ook. Ik hoef niet meer te zijn dan wat ik ben, een organische robot die zichzelf aan het herprogrammeren is, van survival en eigenbelang naar het belang van al het leven.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

