martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Erfzonde, zelfvergevingen. Dag 481

Een reactie plaatsen

imagesIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat de erfzonde/de zonden van de vaderen en de moederen wordt/worden doorgegeven van generatie op generatie

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben er geen verantwoordelijkheid voor te hebben genomen in mezelf doordat ik het niet gezien heb

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn familie hoog te hebben gehouden

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te staan in eenheid en gelijkheid met leven als mezelf

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te staan als de zonden/afgescheidenheid van leven van de vaderen en de moederen van generaties her

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben kinderen te hebben verwekt zonder dat ik deze erfzonde/de zonden der vaderen en moederen gestopt heb in mezelf

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik in deze toestand beter geen kinderen kan krijgen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben zo mijn kinderen belast te hebben met de zonden van de vaderen en de moederen

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

