martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Vervolg ‘geen verantwoordelijkheid/richting’. Dag 485

Een reactie plaatsen

download downloadIk werd wakker. Het eerste wat ik deed was mezelf omlaaghalen met een oordeel, het tweede was smalend om mezelf lachen innerlijk om mezelf totaal niet serieus te nemen.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als deze beperkende overgeërfde programmeringen die ik voor mezelf aanzie mezelf te reduceren door middel van oordelen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als deze beperkende overgeërfde programmeringen die ik voor mezelf aanzie mezelf absoluut niet serieus te nemen en smalend om me te lachen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf van anderen te verwachten dat die mij ook niet serieus nemen, geen verantwoordelijkheid van mij vragen, en ook geen sturing/leiding

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf wel medelijden te verwachten van anderen

 

Ik stel me ten doel een en gelijk te staan aan deze overgeërfde programmering als mezelf en puntsgewijs mezelf te vergeven.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf de diepste minachting te voelen voor mezelf

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf te laten stikken

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf onderuit te halen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf over mezelf heen te lopen/walsen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf volstrekt ontevreden te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf zorgeloos te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf het gevoel te hebben dat ik geen zelf heb.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf geen woorden te spreken als welke ik sta

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf te verraden

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf laatdunkend over mezelf te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mijn leven voor mezelf te vergallen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf fysiek te schaden/te verwaarlozen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf ongeloofwaardig te vinden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf gevaarlijk/bedreigend te zijn voor/agressief te zijn naar andere mensen en voor dieren

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf gevangen te houden

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

