martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Tweede vervolg. Dag 486

Een reactie plaatsen

In de loop van de dag kwamen nu en dan punten tevoorschijn waarin ik de werkingen van mijn geprogrammeerde persoonlijkheden gewaar was. Hier volgen ze. Ook beschrijf ik een correctie op iets wat ik verkeerd had begrepen uit het betreffende Eqafe interview. En ik breng verder de programmering terug naar mezelf en laat de verantwoordelijkheid niet bij m’n moeder.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf speciaal te vinden en te verlangen dat anderen dit ook vinden

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf te torpederen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf in de rouw te zijn om het verlies van mijn ware zelf

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf doortrapt te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf te verachten

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf mezelf te verlaten

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als dit voorgeprogrammeerde zelf alles te willen vernietigen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik bezig ben geweest mezelf te programmeren voor ik er erg in had

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te programmeren tot een bestaan in en als deze persoonlijkheid die geen verantwoordelijkheid kan nemen en geen richting aan zijn leven kan geven, door verantwoordelijkheid steeds te laten lopen en richting steeds te divergeren

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat mijn moeder het mij onmogelijk heeft gemaakt om verantwoordelijkheid te kunnen nemen en richting aan mijn leven te kunnen geven

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit ‘geloven dat mijn moeder het mij onmogelijk heeft gemaakt om verantwoordelijkheid te kunnen nemen en richting aan mijn leven te kunnen geven’, verkeerd begrepen te hebben uit het interview

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat een oordeel zoals ik dat over mezelf vel, echt is, werkelijk is

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben oordelen over mezelf voor werkelijk/voor werkelijkheid te houden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik mezelf een bestaan geef door in en als oordelen te bestaan

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

