martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Boos op mijn moeder. Dag 490

Een reactie plaatsen

downloadIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben boos op mijn moeder te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben al heel lang en heel diep boos op  mijn moeder te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik zo boos op haar ben omdat ik eigenlijk boos op mezelf ben en dat op haar projecteer

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn moeder al heel lang en heel diep ervan te beschuldigen mijn leven te hebben bepaald

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te projecteren en in feite mezelf ervan te beschuldigen dat ik zelf mijn leven niet bepaal maar afwacht tot/verwacht dat mijn moeder het bepaalt

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn moeder te veroordelen omdat zij mijn leven bepaalt

 

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik projecteer en in feite mezelf veroordeel omdat ik afwacht tot/verwacht dat mijn moeder mijn leven bepaalt en

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik boos op mezelf ben/mezelf beschuldig/mezelf veroordeel omdat ik zelf niet beweeg/geen vorm en richting aan mijn leven geef

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het ouderlijk huis te verlaten onder leiding van mijn moeder

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te gaan studeren naar het idee van mijn moeder

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn verdere leven steeds te verwachten een vrouw te vinden/hebben die voor mij de reden is om te leven, aan de hand van wie ik mijn leven bepaal.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn moeder te verwijten controle op mijn leven uit te oefenen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik projecteer en in feite mezelf verwijt geen zelfcontrole over mijn doen en laten te hebben omdat ik geen zelfbeweging toepas maar afwacht/verwacht dat mijn moeder leiding geeft

Wanneer en als ik me boos zie zijn – stop ik en adem ik – ik realiseer me dat ik me afwachtend op stel. Ik adem en ik breng mezelf in beweging.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

