martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Angst voor universiteiten, zelfvergevingen. Dg 491

Een reactie plaatsen

Eerst nog enkele punten die ik vond volgend op de voorgaande reeks.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als mijn geprogrammeerde zelf mezelf te miskennen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als mijn geprogrammeerde zelf mezelf bespottelijk te vinden

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me in en als mijn geprogrammeerde zelf te identificeren als kind in relatie tot mijn moeder

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik hier constant is, niet afhankelijk van energetische ups en downs.

download

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn van universiteiten

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben universiteiten te zien als een bolwerk van intellectuele denkkracht die het leven vernietigt

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vermoeden dat op universiteiten schadelijke plannen voor het leven van mens en dier en natuur worden uitgedacht

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat op universiteiten geleerd wordt om gevoelloos, d.w.z. zonder consideratie met het leven te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik een projectie maak van de ervaring van mijn eigen denkvermogen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn van mijn eigen denkvermogen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn van de intellectuele aard ervan die geen consideratie heeft met leven

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat mijn denken handelingen voortbrengt die schadelijk zijn voor leven

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn van het mechanische karakter van het denken

 

Wanneer en als ik me automatisch/mechanisch zie denken – stop ik en adem ik – ademend ga ik verder met mijn bezigheden.

 

Wanneer en als ik me automatisch zie denken – stop ik en adem ik – ik wen mezelf er aan dat het stil is in mezelf, zonder voortdurend bezet te zijn met gedachten als entertainment.

Wanneer en als ik mijn denken zie werken om oplossingen aan te dragen voor een probleem wat ik wil oplossen – stop ik en adem ik – ik vergeef mezelf de denkoplossingen en ik kijk welke oplossing voor iedereen het beste is.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

