martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Kleuterpersonage en zelf-liefde. Dag 492

Een reactie plaatsen

imagesIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf als een kleuter te gaan ervaren wanneer en als een persoon/personen op een toon spreken die uitdrukt: “wat hier gezegd wordt is absoluut zo en je hebt dat maar aan te nemen”.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf niet te vergeven voor deze ervaring

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben toegegeven te hebben aan een kleuter-relatie tot mijn moeder

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij geliefd te voelen als kleuter in relatie tot mijn moeder

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat als ik mij als kleuter opstel ik geliefd zal zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik niet geliefd ben wanneer iemand een stem gebruikt die klinkt als: “wat ik zeg is de absolute waarheid en je hebt dat maar aan te nemen”

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik mezelf niet lief heb door te bestaan in en als de kleuter-persoonlijkheid waarin/als welke ik besta in afgescheidenheid van mezelf

 

Wanneer en als ik me zie bestaan in en als kleuter-persoonlijkheid – stop ik en adem ik – want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik in afgescheidenheid van mezelf ben. Ik adem diep in en op de uitademing breng ik mezelf hier in het moment en ik kijk wat ik kan doen als het beste voor iedereen.

 

Wanneer en als ik me bang zie zijn dat ik niet geliefd ben – stop ik en adem ik – want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik in het moment mezelf verlaten heb om te bestaan in en als angst. Ik adem diep in en op de uitademing heb ik mezelf lief door zelf-liefde te zijn.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat het taboe is om in en als zelf-liefde te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat het arrogant is om in en als zelf-liefde te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat het zaak is te vermijden in en als zelf-liefde te zijn om zo een frictie te creëren die een energie vrijmaakt die een ervaring van een gevoel of emotie oplevert in en als welke ik ‘besta’

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de postieve gevoelservaring in en als het kleuterpersonage aan te zien voor zelf-liefde

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik in en als zelf-liefde recht doe aan mezelf

Wanneer en als ik me zie vermijden te bestaan in en als zelf-liefde – stop ik en adem ik – want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik bezig ben frictie te veroorzaken. Ik adem diep in en op de uitademing breng ik me terug hier gegrond in mijn lichaam in plaats van trillend in en als de frequentie van energie.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

