martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Nabijheid van een vrouw, zelfvergeving. Dag 503

Een reactie plaatsen

imageshttps://eqafe.com/p/sexual-attraction-relationship-success-support

 

Dit interview had ik beluisterd gisteren en het kwam vandaag goed van pas toen ik naast een dame in de trein zat. Ze leek in eerste instantie wat ziekjes door hoe ze opzij zat/lag maar later ging ze meer rechtop. Ze ging iets met jaar telefoon doen en ze wilde steunen op de armleuning die ik in gebruik had genomen en kwam tegen m’n arm. Ik zei: wou je leunen? “o sorry” zei ze. Ik zei: “nee ga je gang” en schoof m’n elleboog wat op. Ze had mooie grote ogen door de bril die ze droeg. Ik voelde me op m’n gemak en en kwam in een positief gevoel wat door m’n lichaam trok, alsof ik glühwein had gedronken. En het beroerde m’n geslachtorgaan licht.

In het bovengenoemde interview wordt haarfijn uitgelegd hoe en wat er in zo’n geval precies plaatsvindt. Dus daar kun je naar luisteren als je het wilt weten. Wat mij opviel was dat ik toen het positieve gevoel weer weggeëbt was, het duurde in feite vrij kort; het gehalte aan comfort was dusdanig dat ik als een hond achter en stukje worst op zoek ging naar meer. Ik keek af en toe naar haar om te zien of dat het gewenste effect had. Zij bleef verder verdiept in haar mobiel en helaas, de magie was weg.

Dit tolereer ik niet van mezelf dus:

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben automatisch op zoek te gaan naar meer van het positieve comfortabele gevoel wat ik ervaar in de nabijheid van de vrouw.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een positief gevoel door mijn lichaam te laten resoneren door haar nabijheid

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me mee te laten voeren met dit comfortabele positieve gevoel

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gretigheid in mezelf te ervaren naar dit positieve gevoel.

Wanneer en als ik me in een positief gevoel zie gaan in de nabijheid van de vrouw – stop ik en adem ik – ik haal me er uit en ik stabiliseer mezelf.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

