martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Toewijding aan de kerk, zelfvergeving. Dag 526

Een reactie plaatsen

imagesIk las in mijn vorige blog ‘Woorden herdefiniëren, zelfvergeving’ een zelfvergeving die ik verder wilde vervolgen in mijn innerlijk:

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben deze houding in mezelf van toewijding aan de waarheid die van de kerk komt/verkondigd wordt

 

ik vond:

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat alles goed komt als ik binnen de invloedssfeer van de kerk blijf, in plaats van me te realiseren dat ik de realiteit uit het oog verlies van de toestand op Aarde.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben daarom positief in het leven te staan en positief over mezelf te denken omdat alles goed af zal lopen, in plaats van me te realiseren dat ik nu bezeten ben van positieve energie in mijn bewustzijnssysteem

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben automatisch goed op te kunnen schieten met mensen die in dezelfde sfeer zitten, in plaats van me te realiseren dat dit eenheid op basis van afgescheidenheid is

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een gevoel van eenheid te beleven in deze afzondering van de rest van de mensheid die niet in deze invloedssfeer zit, in plaats van me te realiseren dat dit een polariteitsconstructie in mijn geest/mind is.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat eenheid hier Aards bestaat, de eenheid van ‘wij zijn allemaal hier’ en niet in een invloedssfeer

 

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

