martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Zelfzuchtig monster. Dag 531

Een reactie plaatsen

downloadIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn zus te zien als monster wat mij belet te leven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn zus te zien als vraatzuchtig monster dat wat voor mij is wegkaapt

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat alles wat ik aantref in het gezin waarin ik als eerste geboren ben voor mij is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat het zelfzuchtige monster wat ik in mijn zus zie, mijn eigen zelfzucht is waarin ik alles wat ik aantref aan mezelf toereken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat dit monster me belet te leven. (Want alles aan mezelf toerekenen in zelfzucht is niet leven.)

Wanneer en als ik me mijn zus zie zien als monster wat mij belet te leven – stop ik en adem ik – ik realiseer me dat ik projecteer. In plaats ervan onderzoek ik mezelf op dit punt.

Wanneer en als ik me mijn zus zie zien als vraatzuchtig monster wat wat voor mij is wegkaapt – stop ik en adem ik – ik realiseer me dat ik projecteer. In plaats ervan onderzoek ik mezelf op dit punt

Wanneer en als ik me zie geloven dat alles wat ik aantref in het gezin waarin ik als eerste geboren ben voor mij is – stop ik en adem ik – ik realiseer me dat ik mij wentel in zelfzucht. In plaats ervan sta ik een en gelijk aan alles

Wanneer en als ik me niet zie zien/begrijpen/me realiseren dat het zelfzuchtige monster wat ik in mijn zus zie, mijn eigen zelfzucht is waarin ik alles wat ik aantref aan mezelf toereken – stop ik en adem ik – ik realiseer me dat ik mijn eigen zelfzucht als monster projecteer. In plaats ervan breng ik mijn projectie terug naar mezelf en ik elimineer deze zelfzucht.

Wanneer en als ik me niet zie zien/begrijpen/me realiseren dat dit monster me belet te leven – stop ik en adem ik – ik realiseer me dat ik me laat bezeten zijn door mijn zelfzucht en bezeten zijn is niet leven. In plaats ervan haal ik mezelf uit deze toestand en stabiliseer ik mezelf met ademen en vervolgens onderzoek ik mezelf op dit punt en ik neem de oorzaak van mijn zelfzucht weg zodat ik oog krijg voor wat hier eigenlijk is, de dingen en de mensen zelf.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

