martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Ik kan mezelf niet serieus nemen, zelfvergevingen – Dag 540

Een reactie plaatsen

imagesIk zie een beweging in mezelf die is omdat ik als kind mijn hand uitsteek om iets te doen of te pakken en ik er een tik op krijg en dan die terugtrekkende beweging maak, de oorspronkelijke intentie opberg in mezelf. Ik vond het onverteerbaar, deze manier van doen Daarna ben ik schamper gaan lachen in het geheim om mijn acties. En daarom doe ik dingen niet, denk ik ‘laat maar’. Ook kan ik de inspanningen van anderen niet serieus nemen.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in het geheim te vinden dat ik mezelf onmogelijk serieus kan nemen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het daarom niet veel kan schelen wat ik doe

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben daarom maar wat te doen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een kriebelenergie in mijn buik op te wekken met de geheime gedachte dat ik eigenlijk om te lachen ben

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de herinnering vast te houden waarin ik een tik op mijn hand krijg als ik die uitsteek om iets te doen/te pakken.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben op basis daarvan mijn eigen impuls tot handelen niet meer serieus te nemen en te leven op basis van het principe: ‘ik kan het doen, ik kan het ook niet doen’.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het onverteerbaar/onacceptabel te vinden dat mijn moeder dit zo doet in plaats van me te realiseren dat ik het onverteerbaar/onacceptabel vind van mezelf dat ik besluit mijn intentie weg te stoppen in mezelf

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te spreken en te staan als mijn intentie, mijn wil wanneer mijn moeder op mijn hand slaat

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij geschoffeerd te voelen door haar gedrag in plaats van me te realiseren dat ik mezelf schoffeer door mijn mond te houden

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te oordelen dat ik in een onhanteerbaar conflict zal komen wanneer ik te kennen geef dit gedrag onacceptabel vind in plaats van te zien/begrijpen/me te realiseren dat dit conflict eruit bestaat dat ik mezelf oordeel als onmachtig om hier te blijven in de realiteit van het moment

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als oplossing te kiezen mij te verbergen in/als mijn geest, weg van mezelf hier in de realiteit, uit wrok en wraak
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als excuus op te voeren voor mijn verbergen in/als mijn geest dat ik niet bij machte ben hier te blijven omdat de realiteit te erg is wat ik uitgedrukt zie in de tik door mijn moeder.

Komen nog enkele corrigerende verklaringen.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

