martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Verlangen om mijn zus weer te zien – Dag 560

Een reactie plaatsen

imagesIk fietste terug van 14 dagen vakantie. Toen ik in de buurt kwam waar ik woon kwam ik op het idee langs m’n zus te gaan en daar te lunchen. Toen ik dichterbij haar huis kwam voelde ik ineens een versnelling in mezelf, als een verlangen om naar haar toe te gaan. Ik stabiliseerde mezelf en verzuimde me dit reactiepatroon te vergeven. Toen ik aan tafel zat zei ik wat ik gevoeld had en m’n zus was blij om te horen dat ik dat zo gevoeld had. Dit lijkt heel okee en menselijk en mooi etc., helaas is de realiteit ervan dat niet. Want nu heb ik een systeem gevoed, wat ingeprogrammeerd zit van af jonge leeftijd en wat energie uit mijn lichaam forceert om door mij ervaren te worden als ‘o wat wil ik graag en snel naar mijn zus toe om haar weer te zien’.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf niet vergeven te hebben de plotselinge energie van verlangen

Ik stel me ten doel plotselinge energieervaringen in mezelf in het moment te vergeven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit verlangen aan mijn zus mee te delen zonder de correctie ervan

Ik stel me ten doel systemen die energie uit mijn lichaam forceren, die in relatie staan tot een ander, eerst mezelf te vergeven en te corrigeren alvorens er over te delen met die persoon.

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben hiermee het systeem verder in stand gehouden te hebben en haar  een aanleiding gegeven te hebben een soortgelijk systeem in haarzelf voort te zetten

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een systeem van verlangen naar mijn zus in mezelf geprogrammeerd te hebben

Ik stel me ten doel dit systeem in al z’n facetten mezelf te vergeven zodat ik zelf in relatie tot haar sta in plaats van dat dit systeem het voor mij invult.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit systeem te laten activeren als ik haar een tijdje niet gezien heb

Wanneer en als ik dit systeem zie activeren als ik haar een tijdje niet gezien heb – stop ik en adem ik – ik wordt mooi opmerkzaam gemaakt op de aanwezigheid ervan en de manier waarop het functioneert en waarom ik het in mezelf heb toegestaan en geaccepteerd heb. En ik stel me ten doel de gelegenheid te benutten om alle puunten die ik zie mezelf te vergeven totdat niets meer reageert en ik stabiel blijf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben met dit systeem mijn lichaam te forceren om energie te leveren om door mij als verlangen te ervaren

Ik stel me ten doel mijn lichaam niet te bealsten met zulke schadelijke systemen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit systeem in mezelf toegestaan en aanvaard te hebben uit mijn behoefte om de opwindende energie te ervaren van het verlangen om mijn  zus weer te zien.

Wanneer en als ik mezelf zie meegaan in de energie van zo’n reactiepatroon – stop ik en adem ik – ik zie/begrijp/realiseer me dat dat ik me gedraag als een verslaafde. In plaats ervan – ik stel me ten doel te ademen en in het moment hier te blijven, stevig gegrond in de fysieke wereld.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

