martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Wat te doen met lethargie? – Dag 575

Een reactie plaatsen

imagesIn het testen van weed komt lethargie naar voren, doelloos de tijd voorbij laten gaan

Ik merk dat ik een emotionele reactie heb van teleurstelling dat ik vroeger jarenlang lethargisch geleefd heb, dat wil ik corrigeren zodat ik in plaats daarvan stabiel kan blijven als ik me die periode in herinnering breng en stabiel kan kijken naar hoe ik was en wat ik deed/niet deed en meemaakte/niet meemaakte

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben lethargie te leven, de tijd maar voorbij te laten gaan

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben aan het eind van de dag te voelen dat het alweer te laat is om nog iets te doen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verder te slapen wanneer ik ‘s ochtends wakker word

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben doelloos dag na dag voorbij te laten gaan

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben communicatie met mensen mis te lopen omdat ik opga in mijn lethargie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben activiteiten mis te lopen omdat ik opga in mijn lethargie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik mezelf niet in beweging moet zetten, dat ik moet wachten tot iets het voor mij doet

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben depressief te worden wanneer het zo niet werkt en er niks gebeurt/ik niks ga doen omdat niks mij in beweging zet

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben kwaad te worden omdat het niet zo werkt als ik wil

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te wachten en te wachten tot iets mij in beweging zet

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geen verantwoordelijkheid te willen nemen voor wat ik doe en ik wil er niet verantwoordelijk voor gehouden worden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben weed te gebruiken om mijn lethargie mee te versterken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gebukt te gaan onder de lethargie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verslaafd te zijn aan lethargie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben teleurgesteld te zijn in mezelf in mijn leven in lethargie in plaats van te zien/begrijpen/me te realiseren dat het een gedragspatroon in mijn onbewuste was

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben teleurgesteld te zijn dat ik er zo lang over gedaan had om me er uit te halen in plaats van te zien/begrijpen/me te realiseren dat ik toen de Desteni tools niet had om zoiets effectief te corrigeren.

In mijn lethargie zeg ik a.h.w. tegen mezelf: het kan me niet schelen wat er van je wordt. Hieruit komt angst voort dat ik mijn eigen bestaan niet veilig stel, overlevingsangst.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/me te realiseren/ te begrijpen dat uit lethargie overlevingsangst voortkomt.

Ik had de laatste dagen een paar keer een ‘aanval’ van lethargie, dus ik heb het in me en dat wil ik corrigeren. Vandaar mijn doelstellingen.

Ik stel me ten doel te stoppen wanneer en als ik me in lethargie zie gaan en in plaats ervan diep adem te halen en te zien wat mijn doelen zijn en waar mijn verantwoordelijkheden liggen en zo te zien wat het meest voor de hand liggende is om te doen.

Ik stel me ten doel lethargie op te roepen en te testen hoe ik mijn zelfvergevingen ten aanzien ervan effectief uit kan spreken zodat ik het los kan laten.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

