martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Wat is mijn verslaving me waard? – Dag 577

Een reactie plaatsen

downloadIk wek angst op in mezelf en die laat ik opbouwen tot  hij groot genoeg is om als een positief gevoel ervaren te worden, als een energetische ‘high’. Ik zet mijn lichaam onder druk om ‘overuren te maken’ zodat ik over de energie kan beschikken om dit kunstje te flikken.

Nadeel is dat ik mijn aarding verlies en in een te hoog tempo leef om een en gelijk met mijn lichaam te bewegen. Adem is geforceerd. Het gaat niet over, ik ben er aan verslaafd. Ik wil het corrigeren want het is niet de richting die ik op wil. Dus ik schrijf het uit om het concreet te maken zodat ik er vat op krijg. Ik begin bij het geen al duidelijk is:

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verslaafd te zijn aan de energetische high

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben overlevingsangst in me aan te wakkeren

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn lichaam onder druk te zetten om de energie te leveren voor mijn verslaving

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn verslaving in stand te willen houden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn verslaving niet op te willen geven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat mijn leven saai is zonder energetische high

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de high na te jagen in plaats van geaard te zijn in mijn lichaam

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben opzettelijk te vergeten en te negeren dat geaard zijn in mijn lichaam de kant is die ik op wil.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf niet toe te staan ‘gas terug te nemen’, tot ik weer ontspannen adem en mijn spieren zich laat ontspannen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te ervaren dat het moeilijk voelt om mijn verslaving los te laten

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat wanneer en als ik agressie en wreedheid in mezelf bemerk, deze ten grondslag liggen aan mijn verslaving

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf niet te stoppen als en wanneer ik deze agressie en wreedheid in mezelf ervaar

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn lichaam te veronachtzamen en te belasten

 

Ik stel me ten doel te stoppen wanneer en als ik agressie en wreedheid in mezelf ervaar en te onderzoeken hoe ik weer een energetische high aan het forceren ben.

Ik stel me ten doel te stoppen wanneer en als ik me overlevingsangst in mezelf zie aanwakkeren om mijn lichaam aan te zetten meer energie te produceren die ik kan gebruiken voor mijn high.

Ik stel me ten doel mezelf te verlangzamen wanneer mijn adem oppervlakkig en gejaagd gaat totdat ik in de pas loop met mijn eigen ademhaling.

Ik stel me ten doel mijn Reis naar Leven te wandelen.

Ik stel me ten doel mezelf in mijn lichaam te aarden en geaard te houden.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

