martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Waarom wil ik minder? – Dag 593

Een reactie plaatsen

images (1)Ik merk dat ik me irriteer als ik meer te doen krijg nu ik in politiek betrokken ben. Het botst met een idee wat ik als geloof had aangenomen in mezelf. Dat ik hier was vanwege karma, onaffe zaken die ik nog moest afronden en dan zou ik van lieverlee steeds minder te doen hebben en dan werd m’n leven steeds rustiger. Tijd om dat op te ruimen. Want nu wil ik iets zijn en doen om geen andere reden dan dat ik het wil. Dus ik kan niet toestaan dat ik iets in kij heb waarmee ik mezelf hinder. Er is nog een wereld om op orde te brengen, dus rustig leven is niet toepasselijk.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik hier ben om wat onaffe dingen in mijn leven af te maken en verder rustig te leven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik geen bezigheden op me moet nemen omdat ik dan weer een nieuwe cyclus opstart in plaats van rustig te leven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren in dit geloof dat er behalve mijn persoonlijke leven nog een hele wereld is om op orde te brengen.

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik met een persoonlijk leven wat op orde gebracht is des te beter in staat ben bezigheden op te pakken die bijdragen om de wereld en de mensheid in eenheid en gelijkheid als leven te brengen

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me irritatie zie voelen in reactie op een toename van mijn bezigheden en in plaats ervan elk ding op een toepasselijke manier af te handelen.

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me mezelf zie identificeren met de persoon uit het geloof dat ik moet eindigen in een rustig leven in dit leven en in plaats ervan mijzelf te maken, door aldoende vaardigheden en kennis op te doen, tot wat ik wil om praktisch en effectief en met diepgang te kunnen opereren in het wereldsysteem om bij te dragen aan de veranderingen die nodig zijn om te komen tot leven in eenheid en gelijkheid van al wat leeft. Om als één organisme in een en dezelfde ademhaling te bewegen in en als het bestaan.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

