martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Wat is zo vermakelijk? – Dag 596

Een reactie plaatsen

imagesIk voelde de laatste dagen nu en dan een innerlijk vermakelijk gevoel waarvan ik besefte dat er iets niet aan klopte maar wat? Ik merkte dat als ik mezelf eruit bewoog om in mijn lichaam te gaan ik strengheid voelde. Aha, er is spraken van een polariteit!

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven en te ervaren dat in mijn mind/geest verblijven licht en zorgeloos is en in mijn lichaam moeizaam en streng

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als deze polariteit van licht en zorgeloos in mijn mind/geest tegenover moeizaam en streng in mijn lichaam

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben überhaupt deze tegenstelling van licht en zorgeloos in mijn mind/geest tegenover moeizaam en streng in mijn lichaam te hebben geschapen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/me te realiseren dat ik in eenheid en gelijkheid kan staan met mijn mind/geest en met mijn lichaam in plaats van in oordelen erover in afgescheidenheid.

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me zorgeloos en licht zie verblijven in mijn mind/geest of moeizaam en streng in mijn lichaam zie gaan en in plaats ervan in eenheid en gelijkheid met mijn mind/geest en mijn lichaam te staan.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

