martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Word ik dement? – Dag 597

6 reacties

paIk kreeg een paar dagen geleden een dubbele verdoving voor het trekken van een kies. De tandarts werkte er eerst aan en daarna de kaakchirurg om de wortels te verwijderen. Omdat ik daar een paar uur later kwam moest ik nog ’s verdoofd worden. Sindsdien heb ik er last van dat ik delen van de werkelijkheid mis, grote moeite om het hele plaatje in het oog te houden van wat ik doe. Sylvie zegt ‘er is een systeem geactiveerd’. Het is wat ik onlangs ontdekte, dat ik uit de familielijn een dementiesysteem heb overgeërfd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat er naarmate ik ouder wordt meer en meer gaten gaan vallen in mijn waarneming
Ik vergeef mezelf toegestaan onaanvaard te hebben te geloven dat ik meer en meer het zicht verlies op het geheel van alles waar ik mee bezig ben
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik meer en meer in een alternatieve realiteit in mijn innerlijk vertoeven ga.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat meer en meer van de realiteit langs me heen zal gaan.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vallen in verdriet over het verlies van mijn aanwezigheid hier
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben moe te voelen van het bestaan
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik klaar ben met mijn actieve leven
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik de dag dromerig door moet maken waarbij ik af en toe in slaap val.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik minder en minder geschikt ben om dingen te doen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik rustig op mijn einde moet wachten
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik geen nieuwe dingen meer moet oppakken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat anderen mij maar moeten verzorgen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik niks meer voor mekaar krijg
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verlamd te voelen door de angst om niks meer voor mekaar te krijgen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te ervaren dat er een soort dikke mist mijn gewaarzijn verdringt
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat deze dikke mist niet meer weggaat en meer en meer van mijn gewaarzijn verdringt
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me neer te leggen bij de traagheid en vertroebeling die de mist in zich draagt
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik mijn eigen traagheid en vertroebeling projecteer
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben traag en troebel te zijn

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me troebel en traag zie zijn en in plaats ervan herstel ik mijn focus op mijn doelen en werk ik efficient zodat ik praktisch en effectief ben.

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me in dromerigheid/slaperigheid zie gaan omdat ik inzie dat het het dementiesysteem is wat geactiveerd raakt en in plaats ervan te zien aan welke onaffe projecten ik verder kan werken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben überhaupt een dementiesysteem in mezelf aanwezig te late zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de aanwezigheid van het dementiesysteem als excuus te gebruiken wanneer ik dingen niet afmaak/niet volledig doe

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik in me het dementiesysteem zie actieveren en in plaats ervan nog dieper in mezelf de aanwezigheid ervan mezelf te vergeven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in de dromerige/slaperige staat te gaan en te geloven dat ik als mijn lichaam ervan uitrust in plaats van in te zien dat ik slechts mijn mind/geest oplaad en mijn lichaam schaad.

 

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

6 thoughts on “Word ik dement? – Dag 597

  1. Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken en geloven dat ik “het hele plaatje in het oog” moet houden van wat ik doe in plaats mezelf te sturen in en als eenheid en gelijkheid van Leven als de adem als wie ik ben en mezelf te vertrouwen dat ik doe dat wat het beste is voor mij als iedereen.

    Liked by 1 persoon

    • Nice one, thanks. Ken je dat dat je voordat je ergens aan begint een voorstelling maakt van het werk om te zien in welke volgorde het het beste gedaan kan worden en wat er voor nodig is om effectief te bereiken wat je doel is. Of dat je je lopende projecten overziet in je voorstellingsvermogen om prioriteiten te stellen. Dat lukte de eerste dagen na de verdovingen niet. En dan ging ik dingen uitstellen en wat entertainment bekijken tot de chemicaliën uit m’n lichaam verwijderd zouden raken. Na een paar dagen merkte ik dat het niet opschoot en kwam ik op het idee dat er iets anders aan de hand moest zijn en toen gaf jij me die tip dat er systeem geactiveerd was. En door je zelfvergeving hierboven realiseer me dat ik niet hoef uit te stellen. Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik lopende projecten moet uitstellen totdat mijn voorstellingsvermogen weer werkt in plaats van in te zien dat ik mezelf kan sturen in en als eenheid en gelijkheid van Leven als de adem als wie ik ben en mezelf te vertrouwen dat ik doe dat wat het beste is voor mij als iedereen.

      Like

  2. Coole inzichten, dank jullie!

    Like

  3. Pingback: Wat versluierd mijn blik? – Dag 599 | martijndegraaf1001

  4. Pingback: Wat versluierd mijn blik? – Dag 599

  5. Pingback: Wat versluiert mijn blik? – Dag 599

Geef een reactie

