martijndegraaf1001

Reis naar Leven

In de schoenen van een ander – Dag 603

Een reactie plaatsen

imagesThuis hardop uitspreken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de tegenstelling ‘ambitieus <–> laat maar’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de energetische ervaring van ‘ambitieus’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de energetische ervaring van ‘laat maar’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ‘ambitieus’ bestaat als het ene uiterste van de tegenstelling met ‘laat maar’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik als ik lange tijd ‘ambitieus’ als het ene uiterste van de tegenstelling uitleef, ik onbewust ‘laat maar’ als het andere uiterste opbouw wat op een geven moment te sterk wordt om onderdrukt te blijven en in alle hevigheid mijn bewustzijn in beslag neemt.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de angst om ‘door de mand te vallen’/‘niet goed genoeg te zijn’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik deze angst ervaar omdat ik in en als energie besta in plaats van in en als adem waarbij energie een mindere vorm is van wie ik werkelijk ben in en als de adem als/van leven
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik dit oordeel ‘niet goed genoeg’ over mezelf vel maar naar buiten projecteer en verwacht/geloof dat anderen het over mij vellen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat een bestaan in en als energie zichzelf niet kan volhouden omdat energie altijd afhankelijk is van mijn lichaam als bron wat zodoende na verloop van tijd uitgeput raakt
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn lichaam te schaden door het onder druk te zetten om de energie te leveren die ik verlang om in en als ‘ambitieus’ te kunnen bestaan

Eventueel zelfvergevingen op je eigen manier formuleren en/of toevoegen

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me zie bestaan in en als de energie ‘ambitieus’ omdat ik zie/begrijp/me realiseer dat het een mindere vorm van mezelf is die uitputtend werkt en in plaats ervan te …..

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

