martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Waarom trek ik me terug – Dag 606

Een reactie plaatsen

imagesIk heb dat dingetje dat ik me terugtrek uit een contact met een vrouw wanneer en een andere man bij diegene in beeld komt/is. Geen idee wat dat is. ’s uitzoeken ….
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik me moet terugtrekken uit een contact met een vrouw wanneer ze met een man omgaat.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat een vrouw slechts in 1 man geïnteresseerd kan zijn.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de enige man te willen zijn in het leven van een vrouw
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik het gevoel heb dat ik een vrouw teleurgesteld heb als ze een andere man een intiemere plek in haar leven geeft
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te concluderen dat ik niet goed genoeg ben als ik een vrouw een andere man een meer intieme plek in haar leven zie geven waarin ik mezelf vergeef toegestaan en geaccepteerd te hebben teleurgesteld te zijn in mezelf
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het normaal en natuurlijk te vinden dat ik mij dan terugtrek
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat dit een geprogrammeerd reactiepatroon is
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me een winnaar, een favoriet, speciaal te voelen wanneer en als ik de man met de meeste betekenis ben voor een vrouw
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te definiëren als iemand van betekenis voor een vrouw
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik deze status moet verwerven ‘iemand van betekenis voor een vrouw’
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik mezelf een rol van betekenis zie toekennen in mijn contact met een vrouw en in plaats ervan te zien of ik iets kan betekenen qua ondersteuning en assistentie in praktische en/of innerlijke zin en of en hoe ik uitdrukking kan en wil geven aan mezelf.
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me zie terugtrekken uit een contact met een vrouw vanwege de verschijning van een man en in plaats ervan kijk ik hoe het contact zinvol en praktisch voortgezet kan worden.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

