martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Waarom wil ik geen aandacht? -dag 609

Een reactie plaatsen

UnknownAandacht, ik weet niet wat ik met de aandacht aan moet die de Basis Inkomen Partij genereert. Ik probeer het te vermijden te ontlopen uit te stellen. Hier kom ik in een innerlijk conflict waar het in mijn huidige natuur ligt om ‘onder de radar’ te blijven terwijl ik in en als de BIP juist aandacht moet zien te wekken. Wat moet ik doen, bekendheid genereren of trouw blijven aan wat altijd voor me gewerkt heeft? Het moet een programma zijn wat ik tot nog toe geleefd heb, ’s zien of ik er wat beweging in kan krijgen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik zoveel mogelijk uit het centrum van de aandacht moet blijven
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf terug te trekken uit de aandacht wanneer ik merk dat ik ga opvallen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik geen ‘publiek figuur’ moet zijn
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat mijn plaats in het middelpunt van de aandacht eindigt in een onoplosbare intermenselijke warboel
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben moe te worden bij het idee dat ik eindeloos zal moeten blijven zorgen voor al die relaties
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben moe te worden bij het idee dat ik zal moeten blijven uitleggen en uitleggen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben op te zien tegen tegenwerking
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben op te zien tegen de confrontatie met mensen die niet lezen wat er staat
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ertegen op te zien tegen de confrontatie met mensen die projecteren
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben moet te worden van wat ik me inbeeld en wat ik in gedachten verwacht
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me moe zie worden van gedachtes/beelden die ik denk en in plaats ervan te richten op het moment en wat gedaan kan worden.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn omdat ik anders word wanneer er veel aandacht komt.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben anders te worden wanneer er veel aandacht op me komt.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik deze andere dingen die ik in mij gewaar word mezelf kan vergeven om stabiel te blijven

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

