martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Vergetelheid, mijn thuis – Dag 612

Een reactie plaatsen

dagdromenHet komt nogal ’s voor dat ik compleet kwijtraak wat ik me eerder had voorgenomen. Ik ga dan van alles lezen en bekijken op het internet en de tijd gaat voorbij en de taken blijven liggen. In een Desteni chat kwam dit punt ter sprake en om het aan te pakken is het zaak gewaar te worden in het moment dat de vergetelheid het roer heft over genomen. Zelfvergeving kan dan toegepast worden om een eind aan de heerschappij te maken.
Ik paste het al twee keer toe en ik kon me weer mijn prioriteiten herinneren.
Nu is het zaak te voorkomen dat het optreedt.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verlangen naar vergetelheid, dat ik niet meer weet waar ik mee bezig was en alleen bezig ben met wat ik in het moment leuk vind om te doen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij te ‘wentelen’ in vergetelheid
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben vergetelheid voort te laten doen als wie en hoe ik ben
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik gestresst raak als ik steeds met taken bezig ben en niet in vergetelheid verdwijn
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat vergetelheid mijn thuis is waar ik steeds naar terugkeer als ik een tijdje iets gedaan heb, me ergens mee bezig heb gehouden.
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me in vergetelheid zie gaan/zijn en in plaats ervan me te herinneren dat ik me dit ten doel had gesteld.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

