martijndegraaf1001

Reis naar Leven

De vrouw in mijn hoofd – Dag 622

Een reactie plaatsen

in gedachtenEen vrouw had een gesprek met mij en ik vond haar interessant en aantrekkelijk. Ze was blijkbaar in mijn hoofd komen wonen want de dagen erna had ik haar nogal vaak in mijn gedachten waardoor ik zelf nogal vaak in gedachten was. In het begin was dat nog wel amusant maar al snel werd ik boos op haar (!). Ik begon de eis te voelen dat ze duidelijkheid zou geven wanneer we elkaar daadwerkelijk weer zouden spreken of dat ik dat zou bepalen zodat ik dan tenminste uit mijn gedachtes kon zijn en in de realiteit met haar. En al snel veranderde ik in een dictator. Ik keek mezelf een tijdje aan tot ik besloot dat ik mezelf onacceptabel vond en het ging onderzoeken. Hier wil ik verantwoordelijkheid nemen en corrigeren.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de vrouw in gedachten te houden
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik daarmee mezelf in gedachten hou
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de vrouw in gedachten te houden als amusement
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in boos te worden in mezelf en te willen eisen dat ze duidelijk maakt wanneer we weer spreken of dat ik zelf bepaal wanneer we spreken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik inwendig in deze dictator verander door de onmacht om mezelf uit mijn gedachtes te halen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik nu afhankelijk ben van een gesprek met haar om uit mijn gedachteleven te kunnen komen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik de vrouw in gedachte moet houden om ervoor te zorgen dat we contact houden
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik hiermee probeer haar en mezelf op magische wijze te manipuleren om contact te houden

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me de vrouw in gedachten zie houden als amusement en in plaats ervan mijn denkvermogen te gebruiken voor praktische zaken
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me boos zie zijn op de vrouw (omdat ze mij ogenschijnlijk in gedachten houdt en ik afhankelijk ben van haar daadwerkelijk te spreken om uit mijn gedachten te komen) en in plaats ervan richt ik zelf mijn aandacht op concrete zaken.
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me zie geloven dat ik de vrouw in gedachten moet houden omdat we anders geen contact houden en in plaats ervan het punt bespreken om duidelijkheid te scheppen over wat we allebei willen

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

