martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Hoe ben ik stiekem in een relatie? – Dag 626

Een reactie plaatsen

poezenEen patroon wat ik in relaties geleefd heb is om wanneer er een wat verder gaand contact is opgebouwd, waarin we mekaar wat beter leren kennen en perspectieven beginnen te bespreken voor de toekomst samen, ik als het ware achterover ga leunen in mezelf van zo nu loopt het wel, de vrouw heeft toegehapt en ik laat haar nu de meeste moeite doen voor het contact. Ik ben binnen, verder kan zij mij niet zoveel schelen, ik zit voorlopig goed. Als ik er aan denk dat ik haar in het geheim ‘heb’ dan geeft dat een kick.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik stiekem word en de vrouw in een relatie met mij lok.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een spannend gevoel op te wekken met de gedachte dat mijn opzet slaagt
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik nou niet zoveel hoef te investeren qua aandacht en energie en kan relaxen en dat ik de vrouw afhankelijk heb gemaakt van mij zodat zij wel de moeite zal blijven doen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik nu in het geheim met de vrouw kan spelen terwijl ik doe alsof ik haar serieus neem
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik zo ervoor zorg dat ik zelf helemaal niet aan bod kom in het contact, dat ik mezelf verwijder uit de de realiteit ervan en alleen nog op de achtergrond – in het geheim – aanwezig ben
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik in feite mezelf teleurstel omdat ik een kans om mijzelf tot uitdrukking te brengen laat liggen
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me stiekem zie verbergen in mezelf in relatie tot een vrouw en in plaats ervan te zien of en hoe ik kan bijdragen op een ondersteunende manier voor mezelf en haar een en gelijk
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me mezelf weg zie houden uit de relatie te stoppen en te ademen en te zien of/hoe ik mezelf tot uitdrukking kan brengen in het moment op een manier die het beste is voor iedereen

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

