martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Is een relatie mijn redding of mijn val? – Dag 627

Een reactie plaatsen

Screen Shot 2015-04-13 at 15.37.58In een relatie te geraken was altijd een manier voor mij om mezelf te redden en veilig te zijn. Om de zware opgave om zelf iets van mijn leven te maken te verlichten omdat ‘de relatie’ allerlei invulling gaf.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben veilig te zijn in een relatie
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik gered ben in een relatie
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik nu niet meer zelf ten volle verantwoordelijk voor mijn leven hoef te zijn
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben hierom een ‘koppel’ te willen zijn zodat ik in dat idee kan ‘wonen’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben opgewonden te zijn om in een relatie te gaan
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat de opgewondenheid die ik ervaar in feite een frictie in mezelf is die ontstaat omdat ik me afgesplitst heb van mezelf om in een relatie te gaan leven als ‘de partner van’ als nieuwe identiteit
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat het ongemakkelijke gevoel wat ik ervaar als ‘de partner van’ komt omdat ik mezelf geweld aan doe door mezelf af te splitsen en in deze identiteit te gaan
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de momenten waarin ik ‘de partner van’ kan zijn als de belangrijkste momenten te ervaren/bestempelen en alle andere momenten als een doorbrengen van de tijd
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat een relatie een verhouding is tussen twee die verschillend zijn en dat het verschil zelf een interval is, de val tussen de twee waar ik in val, in plaats van dat ik sta in eenheid en gelijkheid op mijn eigen twee benen met mijn voeten stevig gegrond
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat de relatie waarin ik denk veilig en gered te zijn en  te kunnen ‘wonen’ met mijn identiteit als ‘de partner van’ in feite mijn val is.
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me veilig en gered zie willen zijn/zie wanen in een relatie en in plaats ervan mezelf grond onder de voeten te verschaffen door me het geheel van mijn leven te realiseren
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me mezelf zie reduceren tot de indentiteit ‘de partner van’ en in plaats ervan alle aspecten van m’n leven te zien waar ik uitdrukking aan mezelf geef
ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me opgewonden zie zijn door mij te fantaseren in mijn identiteit als ‘de partner van’ en in plaats ervan mij in de realiteit van het moment te begeven
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me zie wachten op het eerstvolgende moment waarin ik ‘de partner van’ kan zijn en in plaats ervan rustig verder te werken aan de projecten waaraan ik bezig ben
Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

