martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Wel of geen vrouw? – Dag 628

Een reactie plaatsen

vrouwIk had gedacht nooit meer een relatie. Helemaal klaar met vrouwen. En ik had me voorgehouden dat vrouwen vanaf nu oninteressant zijn voor mij.
Ik zie in dat ik hierdoor een deel van mezelf had weggezet.
Ik zat blijkt nu in een polariteit gevangen. Ik kan me herinneren dat ik voorheen vaak dacht ‘ik moet een vrouw hebben’. En in reactie daarop was ik daarna een periode gaan denken ‘ik hou het voor gezien met vrouwen’. Dat is typerend voor een oplossing zoals die in het bewustzijn opkomt: ‘we doen het tegenovergestelde’.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken ‘ik moet toch een vrouw hebben’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken ‘ik hou het voor gezien met vrouwen’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet in te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik in een tegenstelling zit waarin het tegenovergestelde de bevrijding lijkt
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de tegenstelling ‘ik moet toch een vrouw hebben’ tegenover ‘ik hou het voor gezien met vrouwen’
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in de war te zijn nu ik mijn tegenstelling loslaat
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de tegenstelling als een houvast te hebben voor wie/hoe ik ben
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te weten wie/hoe ik ben buiten deze tegenstelling
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik tegen mezelf in ga nu ik vrouwen weer als een deel van mijn leven heb opgevat terwijl ik een jaar of twee gedacht heb ‘ik hou het voor gezien met vrouwen’

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik wie/hoe ik ben zie baseren op de ene of de andere kant van de tegenstelling in mijn gedachten ‘ik moet toch een vrouw hebben’ tegenover ‘ik hou het voor gezien met vrouwen’ en in plaats ervan ben ik hier in en als adem en ben ik vanuit adem wie/hoe ik ben
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me vrouwen zie uitsluiten van mijn leven en in plaats ervan mannen en vrouwen een en gelijk in mijn leven toe te laten

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

