martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Waarom fluit ik een wijsje? – Dag 630

1 reactie

fluitHet komt nogal eens voor dat ik automatisch een wijsje begin te fluiten. Het komt zelfs voor dat ik niet in de gaten heb dat ik begin te fluiten en het pas na een tijdje merk. Aangezien ik graag zelf verantwoordelijk ben voor hoe ik ben ga ik in mezelf zien hoe dit zo kan bestaan buiten mij om.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf geprogrammeerd te hebben om in situaties met mensen die mij niet kennen automatisch een wijsje te gaan fluiten
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een wijsje te fluiten als en wanneer ik bang ben dat ik met mijn aanwezigheid mensen die mij niet kennen aan het schrikken zal maken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben automatisch een wijsje te gaan fluiten als en wanneer ik mezelf niet op mijn gemak voel om mezelf gerust te stellen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn eigen ‘niet op m’n gemak voelen’ te projecteren op andere mensen en te verwachten dat zij niet op hun gemak zijn wanneer ze mij ontwaren
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat mensen zich niet op hun gemak voelen als en wanneer ze mij ontwaren
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij ongemakkelijk met mezelf te voelen in situaties met andere mensen die mij niet kennen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben automatisch een wijsje te gaan fluiten wanneer en als ik in een omgeving ben waarin ik mij niet op mijn gemak voel.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik me niet op m’n gemak voel met mezelf en dit projecteer op de omgeving.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet op m’n gemak te voelen met mezelf in situaties met andere mensen die ik niet ken of in een vreemde omgeving
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij op m’n gemak voelen afhankelijk te maken van of ik mensen ken en van onbekende omgevingen.
Ik stel me ten doel op te merken wanneer en als ik begin te fluiten en te stoppen en te ademen en in mezelf te zien hoe ik niet op m’n gemak ben en er verantwoordelijkheid voor te nemen en mezelf te vergeven.

Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me niet op mijn gemak zie voelen en in plaats ervan te vertrouwen op mezelf

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

One thought on “Waarom fluit ik een wijsje? – Dag 630

  1. Vertrouwen op jezelf is inderdaad heel erg belangrijk. Als je nog tips zoekt om meer zelfvertrouwen te ontwikkelen, dan weet ik er wel nog een paar. Ik heb er een berichtje rond geschreven op mijn blog. Neem je een kijkje? https://korigineel.wordpress.com/2015/05/14/3-manieren-om-je-zelfvertrouwen-te-boosten/

    Like

Geef een reactie

