martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Voortgaand proces met het geld punt – Dag 652

Een reactie plaatsen

trend-line-binary-options-strategy
Na een of meer winnende trades bemerk ik tevredenheid in mezelf. In plaats van daarbij te blijven ga er daaraan voorbij om ‘meer tevredenheid’ te behalen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn zelftevredenheid te negeren en vervolgens in een spanning te gaan die ik dan ‘niet begrijp’ In plaats van me te realiseren dat ik bij mijn zelftevredenheid kan blijven.
Ik stel me ten doel mijn zelftevredenheid beter te leren (her-)kennen zodat ik erbij kan blijven. Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me aan mijn zelftevredenheid voorbij zie willen gaan en in spanning zie geraken.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf geabsorbeerd te laten zijn door het ‘geld’ van de corporation
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geen ademruimte voor mezelf te laten waar het het ‘geld’ van de corporation betreft
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me geabsorbeerd zie raken door het geld van de corporation en geen ademruimte voor mezelf zie laten. Ik zie/begrijp/realiseer me dat ik een systeem in mijn mind activeer. In plaats ervan adem ik en houdt ik overzicht over alle factoren van het moment en zorg ik dat ik ontspannen blijf.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te benauwen tot het begeren van een energetische ervaring in de trade. Ik zie/begrijp/realiseer me dat ik in en als een functie van mijn mind besta. In plaats ervan adem ik en ga ik mijn zelf-gecorrigeerde natuur in van royaal/gevend/gul te zijn en trade ik als zodanig
Dus hoe kan ik het ‘geven/gul zijn’ vorm geven? Ik realiseer me vaak dat ik voor mezelf niet direct extra geld nodig heb. Ik heb er geen bestemming voor voor mezelf. Ik wil niet persé in Duitsland gaan wonen momenteel bijvoorbeeld. Ik zou geld beschikbaar kunnen maken voor ELF. Maar dan zit ik ermee dat ik eerst financieel onafhankelijk moet worden van de soos. En dat is een gigantische stap, zeker als ik het via de BO trade zou moeten verwezenlijken. Ik ben er niet voldoende gemotiveerd voor (flag point). Wellicht als ik voornamelijk feilloos trade. Hieraan kan ik op de gebruikelijke bescheiden schaal verder werken.
Flag point: bouw het geleidelijk op. Wees niet royaal om vervolgens geld te verliezen. Wees cautious/voorzichtig en zorgvuldig. Ik ben zuinig wanneer ik in de kansrijke trades investeer. En met grote bedragen neem ik meer risico. Ik vind een groter bedrag spannend en dan speelt de spannend-energie een rol in mijn beslissingen. Waardoor ik met een vernauwde blik handel en de verkeerde beslissingen neem. Er is sprake van een polariteit zie ik:
Spannend tegenover nonchalant. Te oplettend tegenover te onverschillig (‘dingen ontgaan me’ tegenover ‘dingen over het hoofd zien’)
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de polariteit energetische oplettendheid tegenover nonchalance wanneer ik met grotere bedragen handel. Ik zie/begrijp/realiseer me dat dit een polariteitssysteem in en als mijn mind is. In plaats ervan ben ik in en als adem stabiel in het moment hier en handel ik in gewaar zijn, net als ik dat doe met kleinere bedragen. Alles afwegend en alles checkend.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te handelen in en als de energie van blijde verwachting
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de polariteit ‘blijde verwachting’ tegenover ‘verdrietig van teleurstelling’
Als ik in en als verlangen handel komt er onvermijdelijk een omslagpunt waarin ik in en als teleurstelling handel.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor geld. Ik zag deze reactie toen ik een prijs zag staan. Met name hoge bedragen schrikken mij af. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben angst te hebben van hoge geldbedragen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij machteloos te voelen wanneer ik met grote bedragen te maken heb.
Ik stel me ten doel te stoppen en te ademen wanneer en als ik me angst zie hebben voor grote bedragen. Ik zie/begrijp/realiseer me dat het een automatische reactie in mijn mind is. In plaats ervan kijk ik hoe ik er mee om kan gaan op de manier die het beste zou zijn voor iedereen.
When I lose a trade I tend to become more cautious so it makes sense to raise the amount a bit, as T suggests; “you need to be brave” 🙂
+++Tis of energie of geld+++
Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

